zondag 15 januari 2012

Varkentje te koop!

Hier in huis loopt een varkentje rond,


zo eentje met deugenieten streken...
Zo eentje zonder schrik,
zo eentje dat gewoon haar willetje doordrijft,
zo eentje die veel te gevaarlijk is,
zo een varkentje als Elle, die zijn zeldzaam...






Ons varkentje kreeg van mama een nieuw gepast kleedje met varkentjes op!

Het kleedje heb ik zelf over getekend (op de juiste manier want ik volg sinds kort les bij Annemies) van een  bestaand modelletje dat Elle gekregen had van mijn zus, die kocht het bij something strange
De stof komt van Julija's; het is van kokka.

Hier zag ik pas ook een leuk varkentje verschijnen!


5 opmerkingen:

  1. Geweldig de deugnietestreken zijn op haar gezichtje te lezen.
    Mooi kleedje, ik had het stofje vorige week nog vast bij julija's

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is echt n spookje he! Ik zie ze het zo doen, in (en uit) de triptrap kruipen! Heel mooi kleedje in een stofje dat haar supermooi staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lucas, heb jij dat gepost terwijl mijn profiel nog openstond bij de Bomma?

    BeantwoordenVerwijderen